|
Minnie
|
 |
« Antwoord #75 Gepost op: 10 Februari 2010, 15:18:33 » |
|
Vandaag De Schepping van het doodszwaard uitgelezen. Ik had iets anders verwacht van het boek. Ik dacht dat dit eerder rond oorlog speelde, maar das helemaal anders uitgedraaid. Wat ik wel possitief vind Volgend boek is De Mefisto club van Tess Gerritsen. Efkes toch de vraag stellen, maar leest niemand anders nog boeken? Of zelfs dit draadje? Ik merk op dat ik alleen hier lijk te posten en vraag mij wel af of iemand hier nog iets aan heeft 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #76 Gepost op: 15 Februari 2010, 17:19:55 » |
|
Gisterenavond De Mefisto club van Gerritsen uitgelezen. Ik had een twist verwacht op het einde, dat zijn we al wat gewoon bij Gerritsen, maar niet deze! Ik vond het geweldig in mekaar gestoken. Heel leuk verhaal. Volgende boek is Zoon van de duivel van Adrian Stone.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #77 Gepost op: 20 Februari 2010, 23:02:20 » |
|
Deze morgen Zoon van de duivel uitgelezen. Geweldige fantasy! Er zitten echt verrassende wendingen in dit verhaal. Ik ben benieuwd naar het volgende deel! Ondertussen ook al begonnen in Koud bloed van Tess Gerritsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #78 Gepost op: 23 Februari 2010, 20:35:06 » |
|
Koud hart van Gerritsen vandaag uitgelezen. Het verhaal is eerder een roman dan een thriller, wat we toch meer gewoon zijn van Gerritsen. Niet dat het een slecht verhaal was, maar minder intressant voor mij. Volgende boek is van Michael Peinkofer - De terugkeer van de Orks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #79 Gepost op: 6 Maart 2010, 14:07:55 » |
|
Gisteren heb ik De terugkeer van de Orks uitgelezen. Ik heb dit met veel moeite gedaan. Het gevloek en getier tussen de twee broers stak me al snel tegen. Had ik het boek niet moeten recenseren, ik had het zeker niet uitgelezen. Ondertussen begonnen in De doden keren terug van John Ajvide Lindqvist.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #80 Gepost op: 9 Maart 2010, 20:49:14 » |
|
Ik heb gisteren De doden keren terug uitgelezen. Wat een prachtig verhaal! Zombies zoals we ze nog nooit eerder gezien hebben! Ik vond het verhaal goed uitgewerkt en heel mooi geëindigd! Ondertussen al halfweg in Het aandenken van Tess Gerritsen. Weer een pageturner van deze geweldige schrijfster.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #81 Gepost op: 12 Maart 2010, 21:43:43 » |
|
Gisteren Het aandenken van Gerritsen uitgelezen. Ik blijf deze boeken graag lezen! Ze blijft ze spannend maken, en weet hoe ze je moet intrigeren. Weer een geweldig verhaal rond Isles en Rizzoli. Volgende is Sanctum van Markus Heitz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #82 Gepost op: 15 Maart 2010, 19:58:30 » |
|
Sanctum ligt me voor het moment niet zo. Ik heb dan nog maar eens Harry Potter en de steen der wijzen uit de kast genomen. Het enthousiasme van mijn collega die ook in de serie bezig is heeft mij ook aangestoken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #83 Gepost op: 17 Maart 2010, 13:32:54 » |
|
Maandag nog HP en de Steen der Wijzen uitgelezen. En onmiddelijk begonnen in het vervolg HP en de Geheime kamer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #84 Gepost op: 18 Maart 2010, 15:32:48 » |
|
Gisteren nog Harry Potter en de Geheime Kamer uitgelezen. En direct verder gegaan met HP en de gevangene van Azkaban.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #85 Gepost op: 20 Maart 2010, 19:46:41 » |
|
De gevangen van Azkaban vandaag uitgelezen. Ik vind dit één van de betere delen van de serie. Misschien veranderd dit nadat ik de serie heb uitgelezen? Deel 4 heb ik helaas uitgeleend, aan voorvernoemde collega, dus heb ik de beknopte beschrijving van Wikipedia maar gelezen. Die is helemaal niet toerijkend, maar bij gebrek aan beter moet ik het daar maar mee doen zeker? Straks ga ik beginnen in Harry Potter en de Orde van de Feniks.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #86 Gepost op: 27 Maart 2010, 14:33:00 » |
|
Deze morgen Harry Potter en de Orde van de Feniks uitgelezen. Ik wist hoe het ging eindigen en toch blijf ik het verschrikkelijk vinden. :? Ondertussen al begonnen in het vervolg: Harry Potter en de Halfbloed Prins.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #87 Gepost op: 30 Maart 2010, 20:12:55 » |
|
Vandaag de Halfbloed Prins uitgelezen. Weer valt het mij op dat de laatste boeken veel grimmiger en minder geschikt voor de jongeren lijken dan de eerste boeken. Nu efkes een break genomen en begonnen in iets heel anders: Vreemde verschijnselen van Charles Berlitz.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #88 Gepost op: 31 Maart 2010, 20:22:38 » |
|
En vandaag toch begonnen aan het slotdeel van de Harry Potter reeks: De relieken van de Dood.Vreemde verschijnselen is een goed boek om zo af en toe enkele van de verschijnselen in te lezen, maar niet continu. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Minnie
|
 |
« Antwoord #89 Gepost op: 5 April 2010, 10:16:03 » |
|
Gisteren De Relieken van de Dood uitgelezen. Ik merkte dat ik al veel vergeten was uit dit deel tgo de vorige 6. Het was wel weer een leuke ervaring. Herlezen, en toch steeds voor verassingen staan :lol: Ondertussen begonnen in De Volgelingen van David & Leigh Eddings.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|